دختر یکتاپرست... نقاش.. عاشق خدا..

رقص قلم

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۲۱ ق.ظ

نقاشی هایت را در دلم قاب میگیرم...

بند دلم را به عشق تو گره میزنم

با قطره قطره ی خونم نام تو را بر جوهره ی وجود خاکیم هک میکنم

قلمم را به رقص در می آورم... رقصی به سوی تو...

 

رقص کنان... شادی کنان... به سوی تو می آیم...

میدانی که جز وصل تو آرزویی در سر شیدای من نیست... 

جز دیدن لبخند تو مگر ثروتی هست؟ 

آری قلمم را به رقص در می آورم برای تو.. 

برای تو ای زیبای من...

  • عاشق خدا Art

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی